14 בינו׳ 2014

המעצב אסף פלג

ונפתח בגילוי נאות: לאחר שנחשפה אל הבלוג שלי, והוא מצא חן בעיניה יצרה עימי קשר ליאת בת זוגו של אסף פלג והציעה לי לבחור שמלה מתוך האוסף של אסף על מנת להתרשם. הבגדים של אסף פלג כפי שנכחתי בחנויות, בדף הפייסבוק ובכתבות שנכתבו עליו הם: נשיים, יפים, מוקפדים ומתייחסים בכבוד לגוף הנשי על צורותיו הרבות ועל כן רציתי לבדוק, לראות ולהיווכח במו עיני וגופי האם השמלה שבחרתי אכן תיראה גם על גוף בוגר ולא מושלם, על כל עיגוליו וקימוריו - כמו הגוף שלי כפי שהיא נראית על הדוגמנית המצודדת והכחושה המופיעה בצילומים. למען האמת- הניסיון הראשון כשל אבל אין להטיל אשמה על אף אחת מאיתנו, לא על השולחת ולא על הנמענת, כי לתאר את הגוף שלי במייל לליאת היה בערך כמו ללמוד שחייה בהתכתבות: השמלה עלתה עלי אך הייתה צמודה מידי במקומות שהצנעה יפה להם, כי לי כמו להרבה נשים ישראליות יש חלק עליון צר וקטן יותר מאשר החלק התחתון שהוא רחב יותר, ובעברית פשוטה, יש לי- בטן, ישבן וירכיים.  בניסיון השני ליאת שלחה לי את אותה השמלה רק במידה גדולה יותר והיא אכן התיישבה בצורה יותר נינוחה בחלק התחתון אבל אז החזה לא מילא את כל המקום שהוקצב לו בשמלה. לכן, בעזרת התופרת, נתפרו שני פנסים מתחת לבתי השחי, מצד ימין ומצד שמאל ובא לציון ולשמלה גואל.
אסף פלג פתח את העסק שלו בשנת 2004 והפך לאחד המעצבים הבולטים בישראל. תוכלו לראות ולהתרשם מהעיצובים שלו, בלי לקום מהכיסא, בדף הפייסבוק של העסק ובחנות המקוונת במרמלדה. עיצוביו המודרניים מתאפיינים בנוחות, במגוון ועושר של גזרות, השקעה וריבוי פרטים, שילובי צבעים מעניינים, בדים איכותיים ביבוא אישי והתפירה נעשית בישראל ומספקת מקומות עבודה. חשוב לא פחות.
אסף פלג מעצב גם חצאיות וטופים מעניינים, אך אני אוהבת בעיקר את השמלות שלו מהן יש מגוון רחב, מושקע,יפה ונשי.
חיתוך הגזרה בשמלות נועד ועשוי להסתיר בטן בולטת, בעיה נפוצה בקרב רבות מבנות ישראל והמידות עד 44.
הנה מספר דוגמאות:
שמלת מעטפת סאקורה  מבד ג'רזי- נמצאת עכשיו במבצע ונמכרת ב- 299 ש"ח

שמלת טיטי 383 ש"ח באתר מרמלדה
שמלה אנט- מדהימה! ניתן להשיגה גם בגוונים שחור, אדום, בורדו, מוקה וסגול מעושן
391 ש"ח באתר מרמלדה

שמלת טיוב- 391 ש"ח
וגם את שמלת המעיל הזו, אני מאוד אוהבת:

והנה השמלה שאני בחרתי להתנסות בה,
כשהיא מונחת על הדוגמנית המצודדת:




ועלי:



עם לקום מהכיסא, לאסף פלג יש שלוש חנויות:

סניף ת"א 
כתובת: פנקס 33
שעות פתיחה:
א-ה 10:00-19:00, יום ו' 10:00-15:00
טל: 0775256041

סניף ראשל"צ
כתובת: רוטשילד 52
שעות פתיחה: 
א-ה 10:00-20:00, יום ו' 10:00-15:00
טל: 035286181

סניף רחובות
כתובת: בית הפועלים 5
שעות פתיחה: 
א-ה 10:00-14:00, 16:00-20:00 
יום ו' 09:00-15:00
טל: 0774390661

תודה לשרהל'ה על התמונות!
להתראות בפוסט הבא!
אילה




















תגובה 1:

קרינה סלומון אמר/ה...

איזה שמלות יפות! ומחירים גם סבירים, זה ממש עושה חשק לקנות שמלה!