2 במאי 2013

"תְּחַטְּאֵנִי בְאֵזוֹב וְאֶטְהָר תְּכַבְּסֵנִי וּמִשֶּׁלֶג אַלְבִּין" (תהלים פרק נ"א ד-ט)




אני קצת מקדימה את המאוחר, כיוון שלקראת חג השבועות עצמו אהיה עסוקה:

מדוע נהוג ללבוש בגדים לבנים בחג השבועות?

במעמד הר סיני נאמר: (י) וַיֹּאמֶר ה' אֶל מֹשֶׁה לֵךְ אֶל הָעָם וְקִדַּשְׁתָּם הַיּוֹם וּמָחָר וְכִבְּסוּ שִׂמְלֹתָם: (יא) וְהָיוּ נְכֹנִים לַיּוֹם הַשְּׁלִישִׁי כִּי בַּיּוֹם הַשְּׁלִשִׁי יֵרֵד ה' לְעֵינֵי כָל הָעָם עַל הַר סִינָי: ... וַיֵּרֶד מֹשֶׁה מִן הָהָר אֶל הָעָם וַיְקַדֵּשׁ אֶת הָעָם וַיְכַבְּסוּ שִׂמְלֹתָם: (שמות פרק י"ט י-יד). בגדים לבנים מסמלים את הטוהר והניקיון. כדברי דוד המלך (שנולד בחג השבועות): (ד) הֶרֶב כַּבְּסֵנִי מֵעֲוֹנִי וּמֵחַטָּאתִי טַהֲרֵנִי: ...  (ט) תְּחַטְּאֵנִי בְאֵזוֹב וְאֶטְהָר תְּכַבְּסֵנִי וּמִשֶּׁלֶג אַלְבִּין: (תהלים פרק נ"א ד-ט).
מתוך אתר משרד החינוך

הבנתן את זה? עכשיו אחרי שתהינו ולא הצלחנו למצוא תשובה הולמת לשאלה הקריטית: הכיצד הסתדרו אבותינו במדבר עם בגדים לבנים וללא "רסס כבס" ואקונומיקה בהישג יד, אפשר לקפוץ בדילוגים קלילים למאה ה- 21 ולראות מה מציעות חברות אופנה וקוסמטיקה שונות לחג זה.
מי שטוהר ו/או ניקיון, תרתי משמע, הוא שמה השני, קרי: "לא מפריע לי לכבס ממילא אני עושה 5 מכונות ביום" - הפוסט הזה הוא בדיוק בשבילה.
מי שנראית אחרי 5 דקות בבגד לבן, כמו אחרי פוגרום, שתתמקד בבקשה במשהו סמלי לחג- איפור ולקים בצבע לבן, המופיעים בסוף הפוסט, או באביזרים שונים. הנה:


לרגל חג הביכורים משיקה בימים אלה רשתH&O  מגוון פריטי אופנה בגווני הלבן השונים, למראה חגיגי, אופטימי וטהור.
הקולקציה הלבנה מיועדת לצעירות ולנשים, היא מאופיינת במגוון אדיר של פריטים ואביזרי אופנה המגיעים בגווניו השונים של הלבן: לבן-אפור, לבן-מוקה, לבן-שמנת, לבן-צח. הקולקצייה הלבנה מתאפיינת  במראה אוורירי, זורם, קליל, חופשי על הגוף בעלי אופי נשי ורך.
המראה הנקי  של  הקולקציה החדשה מתבטא גם בחומרים רכים במיוחד, המשלבים מלמלות, תחרות, רקמות ועיטורים עדינים על הבד. הקולקציה הלבנה משלבת גם נגיעות של  צבעוניות נקייה ובהירה המתבססת על גווני הבז' , ורוד, שמנת או שילובי שחור ולבן.
בין הפריטים בקולקציה ניתן למצוא: טוניקות אופנתיות, חצאיות ג'ינס לבנות וסקסיות, גופיות נשפכות, ג'ינסים במבחר צבעים בהירים, עליוניות עם טקסטורות, חולצות מכופתרות וחולצות נשפכות,  גופיות סבא לבנות ועד גופיות בעיצובים ואיורים שונים, שמלות כפריות לצד שמלות קלאסיות, ג'קטים מחוייטים, מכנסי ברמודה לבנות ועוד.  
לצד פרטי האופנה מציעה רשת H&O  מגוון רחב של אביזרי אופנה בלבן: כובעי קש, כובעי קסקט, כובעים בעיצוב נשי, תיקי קש, תיקי עור, תיקי ערב,  בגדי ים בגווני הלבן חלקים או עם הדפסים, לצד בגדי חוף, ארנקים, מטפחות, צעיפים, נעלים, סנדלים, כפכפים, חגורות ותכשיטים המותאמים לקולקצייה החדשה ומגיעים  בצבעי שמנת, בז'  או לבן.

H&O צילום טל טרי - 89.99 שח  (1) (Custom).jpg
 89.99 שח

h&O צילום טל טרי 49.99 (Custom).jpg
49.99 ש"ח

h&O צילום טל טרי - תיק קש תחרה 79.99 (Custom) (Custom) (Custom) (Custom).jpg
תיק קש תחרה 79.99

חולצה 119.9 טייץ 99.9 תיק 269.9

עליונית 169.9 חצאית 149.9 

רשת האופנה הישראלית גולברי מציעה לרגל חג השבועות  קולקציה לבנה נשית ונקייה, בצבעי לבן ושמנת. הקולקציה מתאימה עצמה למגמות האופנה העולמיות המתמקדות ביצירת מראה קייצי ורענן.
 הקולקציה משלבת בדים רכים, נעימים ורומנטיים כמו: קרושה, כותנה דקה ושיפון על מנת לתת הרגשה נינוחה ונושמת לגוף.

בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא:  חולצות מחויטות, שמלות וטוניקות לבנות חגיגיות, מכנסיים לבנות, חצאיות עפרון, שמלות לבנות רכות ונעימות, ז'קטים מחויטים, חולצות שיפון שקופות עם כפתורים ועוד. את הלוק  החגיגי והלבן ניתן להשלים עם תיקים אופנתיים במגוון עיצובים וגדלים ליומיום, ובנוסף  ניתן לשדרג את המראה עם צעיפים קלילים וקיציים בגוונים שונים. 



שמלה 399.99 תיק 199.99
מכנסיים 299.9  תיק 349.99  חולצה 199.99 עליונית 99.9
רשת Scoop משיקה בימים אלה קולקציה חגיגית ומהודרת לנשים לקראת חג השבועות, מתוך קולקציית אביב- קיץ החדשה. קולקציית החג כוללת מגוון של נעלים ותיקים בגווני הלבן ומתאפיינת במראה נקי, אופנתי וטרנדי,  ומשלבת עם מגוון סגנונות הלבוש, המשלימים את הופעת החג. 
 הרשת מציעה מבחר נעלים לנשים בלבן,  בסגנונות שונים, לשדרוג ההופעה לקראת ערב חג השבועות.
 בקולקציית הביכורים של רשת Scoop ניתן למצוא מאות  דגמים בלבן, שמנת, ובז', בין היתר: נעלי בובה "נקיות" או נעלי בובה לבנות בשילובי  צבעים נוספים כמו זהב וכסף, פלטפורמות בשילובי חומרים ודוגמאות, סנדלים שטוחים מאובזרים, כפכפים מתוכשטים,  מוקסנים במגוון דגמים וגוונים בלבן, נעלי רשת, נעלים שקופים ועד לנעלי  ערב אלגנטיות בעלות עקב דק מאוד  וגבוה.
 בנוסף לקולקציית הנעלים מציעה הרשת מגוון רחב של תיקים בלבן: תיקי ערב קטנים ואלגנטיים, תיקים לעבודה, תיקי גב, תיקים לנסיעות ועוד.
סקופ 129.9שח צילום ישראל כהן  (4) (Custom).JPG
129.9 ש"ח


סקופ סנדל שטוח 229.9שח צילום ישראל כהן  (3) (Custom).jpg
229.9 ש"ח
199.9שח סקופ צילום שי קמריני (1) (Custom).JPG
199.9 ש"ח 
סקופ 199.9שח צילום שי קמריני (6) (Custom).JPG
199.9 ש"ח
רשת האיפור והטיפוח המינרלי מאיטליה Gaya Cosmetics, מציגה לכבוד חג השבועות : 
Eey sadow  (צללית אבקה) וגליטרים מינרליים חדשים.
בחנויות הרשת ניצן למצוא 5 גווני לבן שונים, החל מגליטר יהלומים, לבן אולטרא לבן חצי שקוף ועוד. 
glitter_1.jpg


מותג הלקים האייקוני -essie    מציע קולקציה חגיגית של לקים בניואנסים של לבן ובוורוד בהיר מאוד לחג השבועות.
  
 הקולקציה החדשה כוללת  6 גוונים לבנים וורודים, המתאימים בצורה מושלמת להופעת חג השבועות- במחיר 51 ש"ח ליחידה.


Blanc-בלאנק מחר 51 שח צילום Teru Onishi.jpg
Blanc-בלאנק

Fiji-פיג'י מחיר 51 שח צילום Teru Onishi (Custom).jpg
Fiji-פיג'י
Pearly_white-פריטי וויט מחיר 51 שח צילום Teru Onishi.jpg
Pearly_white

Allure-אלור מחיר 51שח  צילום Teru Onishi.jpg
Allure-אלור

                         

   והטיפ לחג זה- ילדים עם בגדים לבנים  = מתכון בדוק לעוגמת נפש.
       ראו הוזהרתם!
      חג שמח!
                    

אין תגובות: