19 במאי 2013

אטרקס- או בעברית: הנעליים שהצילו לי את הרגליים

הוזמנתי למפגש בלוגריות של מותג נעלי הנוחות האמריקאי אטרקס (aetrex) המתמחה במוצרים לבריאות כף הרגל, שהיא כידוע לכולנו, לאחר שנים של שימוש, איבר רגיש מאין כמוהו.aetrex הוא תאגיד אמריקאי שנוסד בשנת 1946 על-ידי משפחת שוורץ בניו-ג'רסי ארה"ב. החברה נחשבת ליצרן מספר אחת בעולם של מכשירי מדידה ממוחשבים לכף הרגל ולאחת החברות המובילות בעולם בתחום נעלי הנוחות, המדרסים ונעלי הספורט. במסגרת חיפושי הבלתי נלאים אחר נעליים יפות ונוחות, מובן שביום המיועד ששמתי פעמי למלון רנסנס בתל אביב לשמוע ולהתרשם. נציג החברה בארץ, יוסי דרור סיפר לנו כי החברה שהיא בבעלות של משפחה יהודית אמריקאית, פתחה לאחרונה בארץ שתי חנויות בתל אביב בגן העיר ובירושלים בקניון רמות, החלה את דרכה בכלל כחברה לנעלי בריאות בעיקר לכף רגל סכרתית, אך התפתחה ופיתחה נעליי נוחות, ספורט ונעליים אלגנטיות לקהל הרחב. החברה שמה דגש רב על נוחות הנעל ושמירה על על בריאות כף הרגל על ידי הוספת מדרס מובנה לתמיכה בקשת כף הרגל, סוליה מגומי לספיגת זעזועים ועמידות מירבית וביטנה בקטריאלית וחומר "זוכר" שחוזר למבנה הנעל המקורי ותורם לרכות ונוחות מירבית.
יוסי דרור והאחים האמריקאיים  לבית שוורץ

החברה מתמחה גם בייצור מדרסים בהתאמה אישית. הלקוח עומד על מכשיר מדידה- הדמייה מתקדם, אלחוטי וקל לשימוש שפותח בארץ, המחשב מאתר ומזהה את האזורים בכף הרגל בהם מופעל לחץ או מורגשת אי נוחות ולאחר ההדמיה, שאורכת כ- 10 שניות ניתן לייצר ללקוח רפידה מותאמת אישית. המכשיר גם מספק נתונים כמו אורך ורוחב כף הרגל, סוג הקשת ומידה כללית, כך שהנעליים, בניגוד לנעליים שאנו קונים בדרך כלל, ניתנות גם ברוחבים שונים שזה הרבה פעמים פרמטר מאוד משמעותי בנוחות הנעליים, לתשומת לב כל בעלות העצמות הבולטות למיניהן או סתם לבעלות כפות רגליים רחבות.
מכשיר ההדמייה ודידי הבלוגרית בהדגמה חיה.

נעלי העקב היפות מקולקציית ESSENCE מספקות גם מראה נשי וגם נוחות והן קרצו לי בשלל דגמיהן. למשל:
גם הנעליים שאני מחזיקה ביד וחומדת וחברות רבות שלהן ממחלקת העקבים, קראו לי לקחתן-
גם נעלי ספורט חביבות היו בנמצא, מגפיים ומגפונים שטוחים ועל עקבים -
וגם סנדלים שטוחים במגוון דוגמאות-

אך אני הגעתי עם מטרה ברורה ומוחלטת, לדגום זוג נעלי הליכה אשר ישמשו אותי בזמן הליכה ממושכת במהלך טיול שעמד בפתח ו'החזקתי את עצמי בשיניים' שלא להתפתות ולקחת לי שוב זוג נעלי עקב אלגנטי, כמו שלקחו רוב הבלוגריות, ועמדתי בהחלטתי גם בעזרת תמיכתה ועידודה של הבלוגרית דידי מ"יוקרה" שטענה שאני לא אתחרט בביטחון ממש מוחלט.  הנעל שבחרתי לסקור היא מסדרת BERRIES. גם בנעל זו הביטנה עשויה מחומר אנטי בקטריאלי להגנה מפני פטריות, חומר "זוכר", זוכרות?, מדרס מוזאיק להקלת לחצים ונוחות, סוליה בולמת זעזועים, במידה שלי וברוחב שלי.
הנה היא כאן, הימנית-
חברתי החכמה שרהל'ה אמרה לי "אל תלכי לטיול בלי לבדוק את הנעליים לפני", ואני שלא ממש הולכת הרבה בחיי היום יום, החלטתי שערב של ריקודי עם אין כמוהו כניסוי ראשוני ואתגרי לנעלי החדשות. כבר בהרקדה, אני חייבת לציין, הרגשתי שהנעליים נוחות, למרות שגם נעלי הריקוד המיוחדות שאיתן אני רוקדת עומדות די בסדר בלחצים, אז לא הייתי לגמרי בטוחה. בנוסף, קיבלתי על הנעליים מחמאות מרוקדות אחרות והוקל כי אני אינני רגילה בסוג נעליים שכזה. על כן, לטיול לקחתי אותן עימי ועוד שני זוגות של נעלי נוחות אחרות.
והתוצאות הן- ללא צל של ספק, בימים בהם נעלתי את נעלי חברת אטרקס (aetrex) הרגליים כאבו לי, בטח שכאבו אבל- הרבה פחות, הכאב הפועם בעקבים, שהם הסופגים את רוב הלחץ והזעזועים, כפי שהבנתי מן ההרצאה המלומדת, היה פחות עוצמתי ומייסר והתחושה הכללית עם הנעליים הייתה תחושה של קלילות.

במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק- אני והנעליים

אני בהחלט מתכוונת לקנות עוד זוגות מנעלי החברה ואולי אף לרכוש מדרסים מותאמים אישית. 
המחירים- כמו של כל נעלי הנוחות האחרות בארץ, כגון: ליידי קומפורט, קלארקס, פליי פוט וכדומה. כלומר, לא זול, אך - מניסיון אמיתי של קילומטרים רבים- שווה!
ניתן לרכוש את הנעליים של אטרקס גם במכונים אורטופדיים או בחנויות שונות ברחבי הארץ.  לבירור הסניף הקרוב לביתך- 08-6990144 או כנסי לאתר האינטרנט - http://www.aetrex.com/

תודה לאפרת זואי על התמונות שלי מהתערוכה ולבעש"ט על התמונה מניו יורק.

אין תגובות: