1 באפר׳ 2014

אורלי לוי

על אורלי לוי ממושב מלילות (בחיים לא שמעתי על המושב הזה לפני שנסעתי לאורלי, ואני גרה באזור כבר כך וכך שנים) המליצה זיס הנגבי שהתארחה אצלי בפוסט בחודש ינואר 2013. זיס ואורלי חברות כבר שנים רבות ושתיהן גם מורות בבית הספר היסודי של בית הגדי . אורלי היא מורה ומחנכת של כיתות ה-ו' בדרך כלל  והשנה 'ירדה' ללמד את כיתות ג' בגלל צורך שנוצר בבית הספר והוקסמה מהילדים החמודים והתמימים שעדיין לא מעוצבים ותענוג ללמד אותם.
"עבדתי בנתיבות 15 שנים ועברתי ללמד בבית הגדי ב- 11 השנים האחרונות. מאוד נחמד לי. האווירה רגועה, הצוות טוב"
לאורלי 3 בנים: 29, 27, 21. נולדה ולמדה בבית הגדי וכשחזרה ללמד שם היא הרגישה ששבה הביתה.
"עבדתי עם מורות שלימדו אותי ולא מזמן פרשו" מספרת אורלי.
איך זה להיות מורה בישראל?
"קשה. אני מאוד אוהבת את העבודה. המליצו לי לעבור לתפקיד ניהולי אבל אני לא רוצה. יש לי סיפוק מעבודה עם ילדים אבל זה בהחלט קשה. אין היום כבוד למורים הן מצד המורים הן מצד הילדים. אצלי הכל בסדר בכיתה אבל אני רואה מה קורה מסביב."
למה החלטת להיות מורה?
"הכרתי את בעלי בגיל צעיר יחסית והמסלול שלי היה ברור- לסיים תיכון וללכת לסמינר למורות. זה היה מאוד מקובל אצלנו בזמנו וגם אני המשכתי במסלול זה. ככל שאני מתבגרת אני יותר מסתדרת עם הילדים ויותר אוהבת אותם. בצעירותי הייתי צועקת יותר. אני מתחברת לילדים הכי בעייתיים. הקשרים שלי איתם נמשכים שנים. במיוחד עם הילדים שהתקשו והצליחו בסוף, שתמיד מספרים לי בגאווה לאן הם הגיעו."
מה את עושה ואוהבת חוץ מלהיות מורה?
"ריקודי עם. בתור נערה הייתי בלהקת המחול של 'שדות נגב' הרבה שנים והפסקתי. כיום אני לא רוקדת. עושה 'פילאטיס' ולצערי אין לי זמן לעוד דברים כי יש מלא ישיבות. חוץ מזה, שניים מהבנים שלי גרים פה בשטח בסמוך וכל ערב אני מכינה ארוחת ערב לכולם. אני מאוד אוהבת לבשל. אוהבת אמנות ויצירה אבל לא נמצאת בחוגים מסודרים."
אז זה כנראה מתבטא אצלך באופנה
"מאוד חשוב לי איך אני נראית. לא יוצאת מהבית אם אני לא מתוקתקת, אפילו לא לסידורים."
מאיפה זה בא?
"אני הבת הקטנה בבית ולאימא שלי תמיד היה חשוב איך אני נראית. לכולם במשפחה יש מודעות שהם שאבו ממנה. חלק מהחינוך בבית היה שצריך לצאת החוצה מסודרים. התלמידים שלי גם שמים לב לאיך שאני מתלבשת ומעירים שהנעליים מתאימות לעגילים וכולי, לפי התלבושת של אותו יום. פעם הייתי הולכת עם הכל תואם והיום קצת ירדתי מזה. הולכת בעיקר עם אביזרים מזהב".
איפה את קונה את בגדייך?
"לא משתגעת במחירים גבוהים. קונה ברשתות כמו: גולברי, קסטרו, זארה, רנואר, יש לי גם שמלות של דפנה לוינסון. קונה כל הזמן ובכל מקום, גם בשווקים. בעבודה אני לובשת יותר חצאיות ושמלות כי בית הספר הוא ממלכתי דתי."
מה את הכי אוהבת?
"זה מתחלף. הייתה תקופה שאהבתי תכשיטים עגילים ושרשראות ואחר כך זה עבר לנעליים. היום אני אוהבת בעיקר עגילים וצמידים."
אורלי אישה חמה ונדיבה, דואגת לכולם סביבה ומחנכת ילדים רבים כבר הרבה שנים ועם זאת שומרת על המקום הפרטי שלה ועל הייחודיות שלה דרך האופנה. ככה נעים לה ונעים לכולם סביבה מכל הבחינות.

שמלה- תפורה על ידי תופרת
סנדלים- רנואר
עגילים- קסטרו
צמידים- מכל מיני מקומות

שמלה ועליונית- גולברי
מגפיים- SCOOP
עגילים וטבעת- H&M

שמלה- ZIP
ז'קט- קסטרו
מגפיים- SCOOP
טבעת, עגילים וצמיד- קסטרו
תיק- קלווין קליין
חצאית- קסטרו קונספט
מגפיים- SCOOP
השאר- ישן ולא זוכרת מאיפה
סריג זהב- הילה
מכנסיים- YOOP
נעליים- אלדו
תכשיטים- קסטרו והעיר העתיקה בירושלים
שעון- חנות בנתיבות
מכנסיים- YOOP
נעליים- אלדו
מעיל- נקנה בתצוגה בתל אביב
עוד מלא צמידים.....

פונצ'ו/ חולצה- חנות בתל אביב
צעיף- מחו'ל
מגפיים- SCOOP
תיק- קסטרו

טיפ החודש-
וונדי הבלוגרית החביבה מראה לנו שלושה שילובים עם בלייזר שחור ויש גם קשירת צעיף חדשה ומעניינת לתוספת:


להתראות,
אילה


אין תגובות: