1 בנוב׳ 2013

סיוון לזר

סיוון היא השותפה של החבר של הבת שלי. נשמע כמו התחלה של בדיחה, אבל זה לא. כשאנחנו נפגשות ברחוב ליד דירתה היא אומרת לי: "אני מכירה אותך" ומסתבר אחרי בירור קצר שהייתה תלמידה במחלקה לתקשורת בספיר, כשאני הייתי שם רכזת המחלקה. כשיש מאות תלמידים ורכזת אחת- הזיכרון בוגד. כיום סיוון, בת 32, מתגוררת בתל אביב ועובדת כמנהלת שיווק בתנובה בחמשת החודשים האחרונים. היא ממונה על תחום ההסעדה של 'תנובה שף' וממשיכה בלימודי תואר שני במכללה למנהל שם היא לומדת ייעוץ ארגוני.
בנוסף, ואולי יש לומר, הדבר החשוב מכל, סיוון היא זמרת ויש לה להקה בשם "הלם לייט" וכמובן שאם הייתה יכולה לעסוק בזמרה 24/7, זה מה שהייתה עושה. סוג המוסיקה של הלהקה: חומרים מקוריים המשלבים בין רוק וג'אז פיוז'ן.
כמובן שלא הבנתי מה זה אומר, אז שאלתי. זה אומר: הרבה גיטרות אבל גם ג'אז שהוא קצת יותר מתקדם. נו שויין....(כמו שאומר חברי היקר יורם, מעדה מאוד מסוימת). גם אחרי ההסבר עדיין לא הבנתי. בכל אופן, את החומרים כותבים קלידן הלהקה והגיטריסט – הלל יגל, עמי סרפוס והם בדרך להקלטת אלבום. שיהיה בהצלחה!
איך הגעת למוסיקה?
"אני שרה מגיל אפס. שרתי במקהלות וניגנתי מגיל מאוד צעיר. למדתי פיתוח קול אצל ריקי גל ועכשיו אני אצל המורה קרן הדר. לכתוב גם התחלתי בגיל 16 אבל הדחיפה האמיתית הראשונה הייתה בגיל 24 כשלמדתי בספיר. ניגנתי עם חבר טוב אצלו בבית בשדרות והשותף שלו מהמחלקה לקולנוע ראה ושמע אותי מנגנת ואז הוא עצמו הקים פרוייקט שנקרא "התקליט" – תקליט שהכיל שירים מקוריים של סטודנטים במכללת ספיר. הפרוייקט נתן לי במה משמעותית עם שיר מקורי שלי, זו הייתה החשיפה הראשונה שלי לעבודה באולפן, להקלטות, לדינמיקה בין נגנים להופעות מול קהלים גדולים וכו'. מאז הייתי חברה במספר הרכבים ופרוייקטים מוסיקאליים שונים.  עם 'הלם לייט' אני עוד מעט שנה."
ובכך לא נגמרו הכישרונות. סיוון גם מציירת. למדה ציור בסטודיו 6B (כמו העיפרון) אך לא מציירת לטענתה מספיק. הכישרון, עבר ככל הנראה מאימה, שהיא מעצבת פנים ואדריכלית לשעבר וסיוון אוהבת אמנות, הולכת לאמנות ונשארת מעודכנת גם בתחום הזה. אוהבת מאוד לטייל בחו"ל להכיר תרבויות ואנשים חדשים. גרה בדרום אמריקה חצי שנה ובארה"ב חצי שנה. דוברת: אנגלית, ספרדית וצרפתית.
החיבור לאופנה
הגיע לשיאו כאשר לפני שלוש שנים עבדה ב'אופטיקנה' כמתאמת אופנה. זה אומר שנסעה לאיטליה לתערוכות כדי לבחור את הדגמים והמותגים שיגיעו לארץ. נשמע חלום אבל כמו כל חלום גם הוא נגמר ומוצה. וסיוון מעידה על עצמה כי "מאז שהייתי קטנה הייתי מתחפשת מול המראה. בפורים הייתי הולכת עם אימי לקנות בדים לתחפושת ועושה התאמת צבעים. אני לא קונה סתם רק מה שאני ממש אוהבת ומוכנה להשקיע בו, לא בהכרח במחיר. בגד שאני קונה חייב להתאים למה שיש כבר יש לי בבית, למעט שמלות. תמיד התעניינתי והתעדכנתי במה חדש באופנה. אני מתרגשת מחידושים בתחום האופנה".
איפה את קונה?
"רוב הבגדים ב H&M. מנגו. יש גם כמה חנויות ברחוב בוגרשוב שאני קונה בהן. גם דרך eBay. ג'ינסים אני קונה רק בקסטרו ובכל מקרה לא מוציאה יותר 250-300 ש"ח לפריט.
איך היית מגדירה את הסגנון שלך?
"בשנים האחרונות נסחפתי יותר לכיוון האלגנטי בגלל סוג העבודה. אבל בגדול אני אוהבת בדים נשפכים. בהונג קונג הקניות הכי טובות. פעם הייתי "משפצת" בגדים שקניתי וגם לאלגנטיות אני משתדלת להכניס קריצה."
חולצה- שוק בהונג קונג
מכנסיים- קסטרו ג'ינס
נעליים- ניוז
תיק- שוק הפשפשים
שרשרת- חנות בראשל"צ

סיוון מניחה בגדים על המיטה ומתלהבת מהשילובים החדשים שאני יוצרת לה מהבגדים המוכרים שברשותה וכבר מתכננת ללבוש אותם במתכונתם החדשה לעבודה והיא מצידה מתגלה כדוגמנית מחוננת ממש. מצטלמת בנוחות, זורמת ועם המון הומור.
חולצה- שוק הונג קונג
חצאית- זארה
נעליים- ניוז
תיק ערב- פול מון, בוטיק המעצבים דיזינגוף
תיק יום- שוק בהונג קונג
צמיד ברצלונה

חולצה- הונג קונג
חצאית- זארה
נעליים- בי יוניק
שרשרת- שוק הכרמל
צמיד פנינים- מתנה מאימה
נעליים- SHE'S


ז'קט- H&M
שמלה- הוניגמן
נעליים- בן ישי, אשדוד
משקפי ראייה- שוק המציאות ביפו
משקפי שמש- משנקין
צמיד- מפוארטו ריקו


חצאית+ חולצה- H&M
צמיד+ שרשרת- בוטיק המעצבים, דיזנגוף סנטר
נעליים- קליגולה
חולצה- הונג קונג
מכנסיים- גריפ
נעליים- ניוז, אבן גבירול
עגילים- עבודת יש שלה
גומייה לשיער כצמיד- H&M

הצמיד הכחול הוא בעצם גומייה לשיער שהצעתי לסיוון להשתמש בו כצמיד באאוטפיט הזה כיוון שלא נמצא ברשותה אביזר כחול אחר והיא מאמצת את הרעיון בהתלהבות.
שרשראות-
טלי איזיקוביץ'- עיצוב בהשראת רצפות תל אביביות
נוצת טווס- - ADINA PLASTELINA
עגילים-מיכל בן עמי
ומבחר משקפיים

חולצה- הונג קונג
מכנסיים- לוצ'י
תיק- דוכן בצומת הרחובות דיזינגוף גורדון
עוד סיפור אחרון וחביב על סיוון:
מתוך רצונה להגיע לתכנית X פקטור, הציעה לה חברה שעובדת ב'רשת' להשתתף בתכנית 'דייט בחשיכה'. סיוון סירבה אבל מההפקה לחצו והיא הלכה לאודישנים שאחריהם שוב רצתה לוותר, כיוון שחששה שיוציאו את דבריה מהקשרם, כפי שנהוג לעשות בתכניות מהסוג ויעוותו את אישיותה, אבל העורך הפציר בה והבטיח לה שיש בתכנית ספיישל מיוחד. כל מי שהתייעצה איתו אמר לה לרדת מזה ולא ללכת בשום אופן מלבד- אחיה שטען שזו תהייה עבורה חוויה ודרך לקדם את הלהקה. אז סיוון הלכה ומה שהיה מיוחד בפרק בו השתתפה הוא שירון ברובינסקי המנחה, השתתף בתור אחד המועמדים בשם בדוי. בסופו של דבר השתתפותה בתכנית סוכמה כחוויה חיובית והשידור שלה היה בסוף ספטמבר כאשר בילתה ברודוס מכיוון שכך גם אני ישבתי וצפיתי בפרק הספציפי הזה ואני יכולה להעיד שסיוון הייתה בו לבבית ומלאת קסם אישי בדיוק כמו שהיא באמת.

והנה קישור לשני שירים של להקת 'הלם לייט'- נעים להכיר:


















אין תגובות: