17 ביולי 2013

טרנדים, צבעים ושאר טיפוחים


ב- 7/7 הלכתי להשקה חגיגית של חברת לוריאל אשר שילבה חידושים ורעיונות בשלל נושאי הטיפוח. צוות החברה הפגין את מלוא הנוכחות והתאבזר באורחת מחו"ל ששמה אוריאה לייט שהיא בעלת המקצוע הקסום והמופלא (והלא מאוד נהיר)- קובעת טרנדים. אוריאה, בחורה יהודיה מבית טוב, מאוד טוב אפילו, לא הגיעה אל התואר הנכסף הזה סתם ככה, אלא למדה בשבילו תארים בכימיה ובמנהל עסקים. לדברי אוריאה הצבע מסמל תשוקה ומהות והתכשירים, אשר היו עבורנו הנשים, פונקציונאליים בלבד בעבר, הם היום הרבה מעבר לזה כלומר- מושא לתשוקה, חלומות על שינוי וכדומה.
אוריאה מחפשת ואף מוצאת טרנדים חדשים בכל מה שזז וגם במה שלא: באפנת הטקסטיל, בעולם הרכב, בעיצוב פנים, בנעלי הסניקרס, ואפילו בעולם האוכל היא מחפשת צבעים ומרקמים חדשים. היא גם הולכת הרבה לתצוגות אמנות. לפני שנתיים עברה מארה"ב לפריז (המסכנה) ומאז היא גם מושפעת, איך לא, מהרחוב הצרפתי. 
לי קוטון, מנהל החטיבה מספר כי השקעה רבה נעשית בחברה בנושאי מחקר ופיתוח ונעשה שימוש בקסם המדע כדי להגשים חלומות.
בן שלו, מנהל השיווק מספר על היסטוריית המותג שהוקם בשנת 1909 על ידי יוג'ין שולר ומספר כי תוצאות מחקר שנעשה על קבוצה של 30,000 נשים, העלה כי יש 4 סוגי נשים:
* האישה הסקסית השובבה, האפנתית והנועזת.
* האישה המושלמת שהיא תמיד זוהרת ומטופחת. מסודרת ומתוקתקת בכל מצב (כלומר, לא תמצאו אותה עם כתמים של קפה על החולצה גם אם חייה יהיו תלויים בזה).
* האישה הטבעית והעדינה שהיא לא מזויפת.
* האישה האנרגטית שמקרינה בריאות והיא מלאת חיים ותוססת.
מצאתן את הטיפוס של עצמכן? אם לא, הסירו דאגה מלבכן. זה נכון שלכל אישה יש טיפוס ראשי אבל לכל אחת מאיתנו יש גם טיפוס משני ברקע והשילוב בין שני הטיפוסים, הדומיננטי והמשני חי בדו קיום מופלא לאורך חיינו.
אוריאה מציגה את הטרנדים החזקים לסתיו-
* צבעים כמו ניוד, צבע עור, מבהיר ועד ברונזה וזהב. בדרך כלל אלו צבעים שמתקשרים עם הקיץ והם נשארים גם לסתיו.
* גבות עבות- בשורה לכל מי שלא בא לה לתלוש יותר מידי. ולמי שכבר תלשה יותר מידי, נותר לחכות שהטרנד יתחלף...
* מייק אפ לא מושלם מדי.
* הברקות- על השפתיים אבל גם על העיניים השיער.
* שיער- כאילו מרושל ופרוע, או בנוי, או במראה רטרו.

טיפוח לבנות 50+
תמי דביר בראון מנהלת מותג הטיפוח מספרת לנו כי בסדרת הקרמים החדשה age perfect renaissance הייתה התייחסות לנשים בוגרות אשר יודעות מה הן רוצות, מוכנות להשקיע בעצמן, בעלות מודעות עצמית. נשים אשר מחליטות מה לרכוש לאחר מחשבה ולא באימפולסיביות. הנשים כיום רוצות לטפח את עצמן, להתבגר בחן ולהראות צעירות מגילן. בסדרה 3 מוצרים: קרם יום, קרם לילה וסרום אנטי אייג'ינג. במוצרים החדשים ישנה פורמולה פורצת דרך המשלבת את מולקולת Natecium® DHC מרכיב שמוצה מן הטבע, מסייע בהגנה על תאי האם, בכדי לסייע בהתחדשות אינטנסיבית של התאים.
ג'וליאן מור הפרזנטרית לא הסתפקה בלהיות יפה ולשתוק אלא גם הלכה לבקר במעבדות לוריאל

קרם יום ב-164 ₪, קרם לילה ב-164 ₪ וסרום ב-166 ₪,  לחודש יולי 2013 
שיער- הטרנד הבא בצביעת השיער של שנת 2013 הוא  PREFERENCE OMBRES (אומברה או דגרדה). כלומר הדרגתיות של צבע. כהה למעלה ובהיר יותר וב- 4 גוונים אפשריים, למטה. הצביעה נעשית על ידי הלקוחה בבית ולשם כך פותחה מברשת פטנט- Expert Brush, שתקל על העבודה . ז'אן כהן האחראי על ענייני השיער בחברה ממליץ להתחיל את הדגרדה מהלסת התחתונה ומטה או במקרה של עיניים בהירות יותר אז מהלסת העליונה.
                                      המראה כפי שנטען בלוריאל הוא מסתורי, חדשני, רב גוני ומתוחכם.
מחיר 59.99 ש"ח

לקים- הם השיגעון הבינלאומי החדש. מהיום לא צריך לבחור רק לק אחד כי גם את הלק ניתן למרוח בשיטת הדירוג וזאת באופן קליל ביותר: מורחים לק בסיס, מחכים שיתייבש. מניחים לק בצבע על פיסת צמר גפן מעובדת או גם ניתן על נייר לניגוב ידיים ואז מטבילים את ספוגית המקל בצבע ומורחים בקלילות על הציפורן בהדרגה. מסיימים בשכבת איטום. 

איפור-
הדוגמניות מאופרות במראה הפרפר ועם הברקות על ידי מיקי בוגנים מאפר החברה
איפור עיניים- הרעיון וההשראה: פרפרים. הצללית בצורה ובגווני כנפי הפרפרים והריסים מוארכים לצד עם מברשת המסקרה הייחודית, המדמה כנפי פרפר FALSE LASH WINGS. מברשת א- סימטרית העשויה מקשתות גמישות, המאפשרות הרמה גבוהה יותר של הריסים בקצה העין. על פי פרסומי החברה:  אי-הסימטריות של המברשת מיטיבה את האיכות והדיוק של המריחה. המברשת נוחה לשימוש, וצורתה הארגונומית בעלת הקשת הגמישה, מתאימה לצורה הטבעית של העין. התוצאה – המסקרה עוטפת את הריסים ויוצרת את מראה כנפי הפרפר.

תכולה: 7 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 133.99 ₪ לפני הנחה
 

שפתיים- בסדרתINFALLIBLE  החדשה שפתון דו-שלבי המעניק לשפתיים צבע עשיר, לחות מוגברת ועמידות עד 24 שעות. הפורמולה החדשנית משלבת חומצה היאלורונית. הצבע הכתום ממשיך לשלוט בכיפה. בסתיו נכנסים האדום והבורדו, כשבסך הכל הסדרה מונה 16 גוונים.  אוריאה מעידה על עצמה שניסתה ליצור צבעים שיתאימו לכל היום וגם לא יימרחו, כי אנו הנשים, על פי הסקרים שנערכו, אוהבות את השפתון שלנו: נעים למגע אך יחד עם זאת עמיד.
60.99 ₪ בחודש יולי 2013, במקום 121.99 ₪
 
מסתבר שקלאודיה שיפר גם אוכלת וגם שותה (-:

 שלב 1 - להניח על שפתיים שכבה אחידה של צבע ולהמתין כדקה עד לייבוש מוחלט.
שלב 2 - לגימור מושלם יש למשוח את השפתיים בלחות המקבעת את הצבע ומעניקה לשפתיים תחושת לחות. 


שמרו על עצמכן יפות ומטופחות בכל גיל!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אהבתי את הצבעוניות ואת העצות. לא ממש הבנתי איך משתמשים בלק. אשמח להסבר, כי ממש מתחשק לי לנסות את הלוק. אני גם מתכוונת לקנות את המסקרה. מקווה שהיא אכן תעשה את העבודה. תודה! תמר

Unknown אמר/ה...

היי תמרי,
חוזרת על ההסבר מקווה שבצורה יותר מובנת: את מורחת לק ומחכה שיתייבש. מניחה מעט מלק אחר על נייר סופג או צמר גפן לניקוי איפור (יש עיגולים כאלה מוכנים שהם פחות שעירים ממה שיש בחבילות הרגילות) ומשם את לוקחת בעזרת ספוגית של צללית מעט חומר ומטפיחה קלות על קצה הציפורן כלפי מעלה כמה ואיך שאת רוצה את ההדרגה (קלה או עבה על חצי מהציפורן או יותר). מייבשת ומורחת שכבה עליונה- סילר, איטום. בהצלחה!