10 בפבר׳ 2013

פרנץ' הפוך

לא קפה הפוך, נחמה. פרנץ' הפוך.
סידור הציפורניים התמוה הזה הפך להיות ברור לי לחלוטין מאז התחלתי לסדר את ציפורני עם ג'ל.
הג'ל, לשמחתי הרבה, אינו יוצר שכבה עבה של חומר כמו הבנייה ונראה טבעי לחלוטין. בהשתאות רבה אני מביטה על ציפורניי שנראות יפות כמו ביום הראשון של הסידור נוצצות ואינן מתקלפות כפי שקורה במריחת לק רגיל. עייפתי מלהוריד את הצבע ולהחליפו חדשות לבקרים כדי לא להראות מוזנחת והיו זמנים שמרוב יאוש צבעתי את ציפורניי רק בלק שקוף. אבל- וכמו בכל דבר טוב יש תמיד את ה'אבל' המתבקש-
הציפורניים אינן מפסיקות לגדול עם מריחת ג'ל או עם בנייה חדשה. גם השכלולים המתקדמים ביותר לא עוצרים את הטבע מלפעול ועל כן לאחר, שבוע או יותר, במקרה הטוב, כל אחת לגופה ולציפורניה היא, נוצר רווח בין הקטיקולה (העור המעצבן בשורש הציפורן שמה שלא עושים איתו ממשיך לגדול) לבין הג'ל. אז מה עושים?
ממציאים טרנד כמו פרנץ' הפוך למיגור הבעיה ובא לציונה גואל.
הנה ג'ניפר לופז היפיפייה עם הטרנד הנ"ל והסברים של לוריאל פריז על אופן העשייה:






ובעברית צחה-


מודה ומתוודה שניסיתי עם מדבקות עגולות ולא הלך לי. הצבע חדר מעבר למדבקה והקו לא יצא ישר ונקי
אבל יש לציין, למען הגילוי הנאות, שלא השתמשתי בלקים המומלצים לעיל של לוריאל. 

תגובה 1:

שרית אמר/ה...

בקושי לק רגיל יש לי זמן למרוח, שאני אתעסק עם התיה עוזיאל הזה????? לא רנאה לי (זה גם לא כ"כ יפה בעיני, האמת).
אבל ג'ניפר, הו ג'ניפר, אחת השמיימיות, אם לא ה-!