10 ביולי 2012

'מתלבשת על הארון של....' - מתארחת 'בארון של גברת קאופמן'


היה לי העונג והכבוד להתארח בבלוג המצחיק והמעניין- בארון של גברת קאופמן אשר לאחרונה פתחה פינה חדשה שנקראת בעברית צחה: ONLINE IN LIFE ובה נתבקשו בלוגריות מרחבי ארצנו, המשופעת בלוגריות (כך מסתבר), לשתף את האומה ברכישות אשר עשו ברשת.
נתבקשנו לציין מה הפריט שנקנה, מאיזה אתר הוא נקנה, האם אנו מרוצות מהקנייה ואיך הפריט נראה בסופו של דבר בפועל, על גופנו.
אני לא קניינית גדולה ברשת ולא מהווה איום על אסמה אל אסד שיכולה להישאר רגועה בהחלט בתור הקניינית הגדולה מכולן (-:
אני עדיין נהנית מעצם השוטטות בין החנויות וחוש המישוש אצלי עדיין מקבל מקום של כבוד, ונדמה לי, אם כי אולי בטעות כפי שסבורה גב' קאופמן, שהסיכוי לקבל בגד שיהלום מידות גוף שאינן 60,90,90 הוא לא מאוד גדול ועל כן עד כה ניסיתי מזלי ברכישת נעליים. היטב ידוע לי שאצל הרבה בנות אחרות דווקא נעליים הן בדיוק הפריט שאסור לקנות ברשת בלי למדוד כיוון שנעליים חייבות, חייבות להיות נוחות. בהחלט יש בזה מן הצדק, גם אני כבר בתהליך ירידה מהעקבים וחיפוש אחר נעליים נוחות יותר, אבל איך שהוא- התמזל מזלי והצליח לי, מה גם שהנעליים של ויטרינה הן שטוחות כך שההימור לא היה גדול מידי.

אז כפי שדרשה מאיתנו גברת קאופמן: העזו, שתפו ושלחו אלי מיד-
העזתי, שיתפתי ואף שלחתי ולהלן התוצאה ממש כאן. כנסו ותראו.
שתפו גם אתן בתגובות!



וכמובן- לא לשכוח- פוסט חדש עם מתלבשת חדשה- יעלה ב- 1 באוגוסט!
הירשמו כעוקבות וקבלו העדכונים באופן ישיר למייל שלכן. קלי קלות!



וכמחווה לגברת קאופמן הנחמדה אסיים הפעם בברכתה הקבועה-
יום נפלא
וצ'או בלות


3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.
אנונימי אמר/ה...

ועל זה נאמר- הסנדלרית לא הולכת יחפה....
תתחדשי, הנעליים מגניבות , ואת- יפה כתמיד!

יום נפלא,
יעל

annette alon אמר/ה...

איילה יקרה,

נראית נפלא!!!! הנעליים מהמהמות!!!! מאין????
מהווה דוגמא ומופת לבנות ישראל!!!!

כל הכבוד לך!!!

אנט