8 במאי 2011

אודותי



התחלתי את הרומן שלי עם ייעוץ התדמית עוד בצבא כשקראתי את הספר "צבע של יופי" שחיברה

קרול ג'קסון והתחברתי למשנתה על התאמת צבעים לכל אחת לפי צבע עור, שיער ועיניים- באופן מיידי.
בעקבות הספר הגעתי בשנת 92' לחברת "דמות", העשרתי את ידיעותיי גם בנושא סגנון והתאמת הבגדים למבנה הגוף והפכתי ליועצת תדמית שכירה מטעמה.
את דרכי כיועצת תדמית עצמאית, לאחר גלגולים שונים ומשונים ולידה של 3 ילדים התחלתי בשנת 2007 בחברה שהקמתי ושמה "גון וסגנון".
אני מאמינה בצבעים! 


אני גם מאמינה שכל אישה באשר היא, בכל צבע ובכל צורה של אריזה (ברונטית, בלונדינית, קומפקטית, גדולה, צרה רחבה וכדומה), יכולה, מוכרחה ובעיקר מגיע לה להראות הכי נפלא שהיא יכולה.
הבגדים שלנו מייצגים אותנו, הם מדברים בשמנו, אם נרצה ואם לא, ועל כן רצוי לבחור אותם בתשומת לב ועם חשיבה מכוונת, אך בלי הרבה מאמץ.
היה והחוש האסתטי אינו טבוע בכן מלידה - בשביל זה אני קיימת, יכולה ורוצה ללמד אתכן איך להתלבש ומה הכי מחמיא לכן וזאת בעזרת חוקים קלים ללמידה וליישום.
מאז שאני זוכרת את עצמי, אני אוהבת ומכורה לאופנה על שלל מרכיביה ובעיקר נעליה. את החוש לסטייל ואת התיאבון הבריא לבגדים ירשתי בגנים מאמי היקרה שהייתה אחת המתלבשות, אם לא ה... במקום עבודתה, במשך שנים רבות.
הבלוג הזה הינו תרופה חלקית להתמכרות קשה זו והוא מאפשר לי לחטט, ללא התנצלויות מיותרות, בארונות של נשים אחרות מבלי להיחשב סתם חטטנית ו/או חוצפנית והוא מהווה מסגרת אחרת ושונה ממסגרת הסדנאות שאני מעבירה בבית לקוחה או מול קבוצות. בלוג זה הוא גם בין היתר מוצא לאהבתי לכתיבה.
את הבנות הנבחרות אני מצלמת במצלמה רגילה למדי ומכיוון שאני לא צלמת במקצועי אני נעזרת בחברה נהדרת, שרהל'ה דוד- לשדרוג התמונות, שרה היא גננת במקצועה ואמנית בנשמתה.
כוונתי בבלוג זה היא להעלות מידי חודש תמונות של אישה מן השורה שסגנון הלבוש שלה תפס את עיני וקסם לליבי.
בנוסף, אשמח לקבל המלצות על עוד בנות שלדעתכן יכולות להשתייך לבלוג זה כי הן מתלבשות באופן שונה, מיוחד ו/או מעניין.

תהנו,
אילה

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אוהבת את הבלוג!מחכה לבאות!